- Paskelbta: 2023-03-22
- Galioja iki: 2023-08-28
- justina@deologistics.com
- 866261716
- DEO Logistics Ltd.
- 1000 EUR

Darbo vieta
Vilnius
Darbo Pobūdis
Kliento aptarnavimo vadybininkas (-ė)Pagrindinės funkcijos:
- Profesionalus Įmonės teikiamų paslaugų pardavimas.
- Pardavimų veiksmų planavimas ir plano įgyvendinimas.
- Bendradarbiavimas su esamais ir naujais klientais telefonu ir el. paštu, bei kitų komunikacinių priemonių pagalba.
- Pastovi naujų klientų paieška siekiant plėsti Įmonės klientų bazę.
- Santykių su esamais klientais palaikymas bei kokybiškas ir profesionalus jų aptarnavimas.
- Krovinių pervežimo organizavimas.
- Operatyvus bendradarbiavimas su kolegomis, sprendžiant įvairias situacijas, kylančias krovinių transportavimo metu.
- Savaitinio ir kasdienio darbo planavimas bei nustatytų planų įgyvendinimas.
- Savaitinių ataskaitų ruošimas ir dokumentų administravimas.
- Darbas su Įmonės vidinėmis ir klientų sistemomis.
- Verslo klientų sutarčių, užsakymų, sąskaitų ir įmokų administravimas.
- Kiti administraciniai darbai pagal Įmonės poreikius.
Kompetencijos:
- Labai geri organizaciniai, komunikaciniai, planavimo įgūdžiai, loginis mąstymas, gebėjimas savarankiškai priimti sprendimus, orientacija į tikslą ir klientą.
- Dokumentų rengimo ir raštvedybos taisyklių išmanymas.
- Geras MS Office programų išmanymas (Excel, Word, Outlook, PowerPoint).
- Didelis dėmesys detalėms ir kruopštumas.
- Kalbų žinios žodžiu ir raštu: LT – A2, RU - B1, PL – B1, EN – A2 lygiu.
- Gebėjimas planuoti užduotis ir laiką.
- Puikūs informacijos radimo, kaupimo, sisteminimo, analizavimo ir apibendrinimo įgūdžiai.
- Etiketo išmanymas bei laikymasis bendraujant su klientais, užsakovais bei lankytojais.
Reikalavimai darbuotojui
Reikalavimai:- Noras tobulėti darbe.
- Atvirumas įvairiems iššūkiams, reikalaujantiems savarankiško darbo ir iniciatyvos.
- Vadybininko (-ės) arba klientų aptarnavimo specialisto (-ės) vienerių metų patirtis.
- Išsilavinimas vidurinis (aukštasis išsilavinimas – privalumas).
Privalumai
- Vadybininko (-ės) arba klientų aptarnavimo specialisto (-ės) vienerių metų patirtis.
- Išsilavinimas vidurinis (aukštasis išsilavinimas – privalumas).
Įmonė siūlo
Įmonė siūlo:- Įdomų ir atsakingą darbą šiuolaikiškoje, patikimoje kompanijoje.
- Puikias darbo sąlygas (visas darbui reikalingas priemones).
- Darbą profesionalioje, draugiškoje komandoje.
- Profesinio tobulėjimo galimybes.
- Vidinius įmones procesų ir darbo sistemos mokymus.
- Karjeros perspektyvos galimybes.
Atlyginimas: nuo 1000 Eur į rankas + bonusinė sistema ir premijos
Trumpai apie įmonę
Deo Logistics Ltd is young and ambitious freight forwarding company registered in UK providing reliable, economic logistics and supply chain management services across industrial and raw material sectors on European and East Asian markets.
Despite of young own brand name in logistics market, Deo Logistics as a team has extensive experience and in-depth knowledge within its business sectors. During its foundation period, Deo Logistics has developed sophisticated and robust systems in order to satisfy their clients demands and to deliver a full, integrated range of services to the highest standards possible.
As a competitive logistics company on the market, Deo Logistics offer their customers customized supply chain solutions based on standardized modular transport and value-added services to their businesses.
Our aim and ambition is to become No.1 logistics and transportation solutions provider for all of our current and new customers within our business sectors, taking over their worry and valued time in organizing the transportation of their goods.